Blue screen appears after some hard works of programs. What is wrong with my laptop?

N

NasiaGkiomisi

Hello community,


I have a problem with my laptop. After using some programs -like Photoshop, Optitex 3D and Teamviewer connection at the same time with Skype call (only Teamviewer and Skype was at the same time)- there is a blue screen.

After restart there is a check window that has some information about the problem. I 've copied the text and it is the following:



Υπογραφή προβλήματος:

Όνομα συμβάντος προβλήματος: BlueScreen

Έκδοση λειτουργικού συστήματος: 6.1.7601.2.1.0.256.48

Αναγνωριστικό τοπικών ρυθμίσεων: 1032


Πρόσθετες πληροφορίες για το πρόβλημα:

BCCode: 116

BCP1: FFFFFA8010F0A4E0

BCP2: FFFFF880062F415C

BCP3: FFFFFFFFC000009A

BCP4: 0000000000000004

OS Version: 6_1_7601

Service Pack: 1_0

Product: 256_1


Αρχεία για την περιγραφή του προβλήματος:

C:\Windows\Minidump\112318-47377-01.dmp

C:\Users\Nasia\AppData\Local\Temp\WER-253111-0.sysdata.xml


Ανάγνωση της δήλωσής μας προστασίας προσωπικών δεδομένων ενώ είστε συνδεδεμένοι:

Windows 7 Privacy Statement


Εάν η ηλεκτρονική δήλωση απορρήτου δεν είναι διαθέσιμη, διαβάστε τη δήλωση απορρήτου χωρίς σύνδεση:

C:\Windows\system32\el-GR\erofflps.txt





Also I found the 112318-47377-01.dmp file as I read in another discussion.


Please can you help me?

I can not work if everytime that I want to do "hard" work there is a bluscreen...


Thank you in advance,

Nasia

Continue reading...
 

Similar threads

L
Replies
0
Views
197
Leandros Kalogerakos
L
P
Replies
0
Views
199
Pitt145
P
Back
Top Bottom