J
JavierMS
Hello,
Your Phone app has stopped working since the system upgraded to "Cumulative updates - May 12th 2020". It crashes just before start with the following error:
I have executed these commands:
sfc /scannnow
dism.exe /online /cleanup-image /scanhealth
dism.exe /online /cleanup-image /restorehealth
dism.exe /online /cleanup-image /startcomponentcleanup
However, the problem persists.
Continue reading...
Your Phone app has stopped working since the system upgraded to "Cumulative updates - May 12th 2020". It crashes just before start with the following error:
Nombre de la aplicación con errores: YourPhone.exe, versión: 1.20051.90.0, marca de tiempo: 0x5ece1595 Nombre del módulo con errores: KERNELBASE.dll, versión: 10.0.19041.207, marca de tiempo: 0x746c1866 Código de excepción: 0x80070005 Desplazamiento de errores: 0x000000000010b37c Identificador del proceso con errores: 0x1fc4 Hora de inicio de la aplicación con errores: 0x01d6366b0beea3b7 Ruta de acceso de la aplicación con errores: C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.YourPhone_1.20051.90.0_x64__8wekyb3d8bbwe\YourPhone.exe Ruta de acceso del módulo con errores: C:\WINDOWS\System32\KERNELBASE.dll Identificador del informe: 3038204b-fa92-498d-9f86-db2dcb012e48 Nombre completo del paquete con errores: Microsoft.YourPhone_1.20051.90.0_x64__8wekyb3d8bbwe Identificador de aplicación relativa del paquete con errores: App |
I have executed these commands:
sfc /scannnow
dism.exe /online /cleanup-image /scanhealth
dism.exe /online /cleanup-image /restorehealth
dism.exe /online /cleanup-image /startcomponentcleanup
However, the problem persists.
Continue reading...