"We need to install this to make your windows work better" NO thanks, i can handle my windows just fine by myself, You only add hours of work for me,

  • Thread starter christian whateverisfree
  • Start date
C

christian whateverisfree

struntar i och vara trevlig nu, lyssna på mig och sluta spela dumma ok?

1: Ni krashar mitt hdmi ljud genom en uppdatering, jag får ta bort den konstant när den dyker upp.
2: Min dator fungerar prima fint utan er hjälp, jag vill inte att min dator ska vara någon "microsoft labb dator som, ska krachas konstant"!!

3: Ni låster ute mig från att använda datorn med en blå ruta och tvingar mig till att missbruka min reset knapp, sluta med det DIREKT och NU!!
4: Nu har ni gett mig 6-8 timmars arbete, göra backup på ALLT som är viktigt. Jag vill se en lön eller en ersättning från er för detta jobbet.

5: Jag vill se en ersättning från er för att jag får ev spendera timmar och återställa vad ni förstör i min dator, vill väldigt gärna se en ersättning för detta då detta har hänt upprepade gånger.
6: Har x antal VM i min dator som måste läggas in i backup, ca 7-9 TIMMAR!! och göra detta.. ersättning nu tack!

7: Min nattsömn är förstörd tack vare detta, så jag vill se en BRA ersättning för det inträffade, klockan är 10 på kvällen och jag kan knappast somna om nu. Ge mig en bra ersättning för förlorad nattsömn nu!

Fick ett elakt påhopp med en "inte tillåten att använda dator, skall låsas ute från hela datorn" ruta, fick starta backup process. Tar ca 7-9 ..kanske 10 timamr och göra detta, ingen ide att ni frågar hur jag kan göra detta utan att gå med på era utpressningskrav. Kommer inte att svara på den frågan. Jag hoppas att jag kan logga in senare och rädda det sista som jag inte kan rädda från utsidan. Om det försvinner så pratar vi extrem ersättning.

Har en fråga som jag vill ha ett bra svar på NU!

Fråga: VARFÖR låser ni ute era kunder från datorerna och utövar utpressning mot dom? Jag trodde utpressning var olagligt.
Fråga: Varför tror ni FORTFARANDE att ni äger rätten att totalkrasha min dator? Varför tror ni FORTFARANDE att min dator är någon labb dator som ni har full kontroll över?
Fråga: Varför låser ni ute mig från mina filer, som jag äger? Varför kan jag inte komma åt mina filer som jag äger när ni låser min dator?

Svar och ersättning TACK! nu börjar detta bli irriterande.

Ni får be till gudarna att jag kan logga in och rädda det sista, om jag inte kan logga in och rädda det sista så kommer jag att bli extremt extremt irriterad på er..

Hur jag skriver detta meddelandet nu? bemöda er icke och fråga då jag hävdar min rätt att "skita i och svara på frågan"... ni har ingen anledning att veta om vad jag gör på min dator och ni har aldrig haft det (oavsett om ni trodde det eller inte).

Continue reading...
 
Back
Top Bottom