Guest Pieter van Dijk Posted July 12, 2007 Posted July 12, 2007 M'n computer heeft nu al meerdere malen aangegeven dat er een nieuwe update is, ik heb deze al een paar keer geinstalleerd, maar hij blijft maar aangeven dat er een nieuwe update is. als ik kijk bij de updategeschiedenis van windowsupdate staat er dat hij goed geinstalleerd is. Het gaat om de volgende update: KB928366: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework versie 1.1 Service Pack 1: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework versie 1.1 Service Pack 1 Komt het omdat ik service pack 2 heb?? please HELP!!!
Guest realcestmoi Posted July 12, 2007 Posted July 12, 2007 Beste Pieter, Dit is een Engelstalige support groep) Volgens mij heb je Nederlands geschreven, niet veel kans op hulp dus maar okay. Denkelijk zijn eerdere pogingen deze updates te downloaden en instaleren mislukt. Of onder software in het configuratiescherm staan de updates niet: dan zijn ze niet geinstalleerd: controleer dit en vink boven aan : updates weergeven anders zie je geen enkle update! Deze zijn in de windows softwaredistribution\download opgeslagen en windhoos probeerd ze daarom opnieuw te instaleren. (C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\download) Verwijder deze 3 updates uit de folder Met vriendelijke groet, Michel Denie "Pieter van Dijk" <PietervanDijk@discussions.microsoft.com> wrote in message news:CE91B09B-7CAB-4167-A201-BB3EDF98A306@microsoft.com... > M'n computer heeft nu al meerdere malen aangegeven dat er een nieuwe > update > is, ik heb deze al een paar keer geinstalleerd, maar hij blijft maar > aangeven > dat er een nieuwe update is. als ik kijk bij de updategeschiedenis van > windowsupdate staat er dat hij goed geinstalleerd is. Het gaat om de > volgende > update: > > KB928366: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework versie 1.1 > Service Pack 1: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework versie > 1.1 > Service Pack 1 > > Komt het omdat ik service pack 2 heb?? please HELP!!!
Recommended Posts