Jump to content
Microsoft Windows Bulletin Board

Recommended Posts

Posted
Mam problem. Próbuję zaktywować system Windows 11 na urządzeniu po wymienieniu podzespołów. Na tym samym urządzeniu był już zaktywowany system Windows 10 Pro na licencji cyfrowej, później po resecie urządzenia, był instalowany Windows 11 Pro ze strony Microsoftu, wtedy wszystko działało. Teraz jednak nie mogę zaktywować systemu Windows 11 Pro po wymienieniu podzespołów na tym samym urządzeniu ("System Windows zgłosił, że nie znaleziono klucza produktu na urządzeniu. Kod błędu: 0xC004F213").

View the full article

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...